jueves, 15 de diciembre de 2011

13/12/11


Hola bloggers/es!! En aquesta sessió de classe hem aprés a emprar un nou programa anomenat Corel Draw, per treballar la imatge vectorial. Abans en la meva educació no había utilitzat aquest programa i, la veritat és que m’ha sorprès perquè he pogut descobrir que es pot fer una molt bona feina amb imatges per fer-les ús en l’escola, en el nostre futur professional a classe amb els infants. A més, durant la utilització d’aquest programa m’he anat perdent en lassesió, ja que el seu maneig era una mica complicat i fins que no pillaves el fil conductor no agafaves el funcionament d’aquest programa.

Una activitat que ens ha proposat l’Àngels era treballar amb les fruites, ja que sempre podem ensenyar-les als infants per que les coneguin.
Quan he arribat a casa, m’he descarregat aquest programa, tal i com ha ens ha recomanat l’Àngels, i he estat investigant amb altres imatges. M’ha costat molt tornar a recordar molts aspectes treballats a classe, però si treballes i fas ús del programa habitualment, al final agafes aprens a utilitzar totes les eines que ofereix, i pots fer coses molt boniques per als infants. 
Com a conclusió voldria dir que aquest programa és molt útil per la nostra professió, ja que ho podem emprar amb els infants a l’hora de realitzar activitats, contes, etc. Fins un altre dia bloggers/es!!.

No hay comentarios:

Publicar un comentario