viernes, 16 de diciembre de 2011

15/12/11

Hola bloggers/es!! Avui en aquest sessió ens ha servit per preparar la següent sessió de classe que consistiria en presentar la nostra escola i com aquest utilitza les TIC en les aules.
Durant aquesta sessió, el meu grup hem aprofundit i hem millorar el power point, ja que ens faltava algunes coses com ara realitzar una petita conclusió i a més acabar el power point en sí.
M’agradat molt treballar amb grup,perquè m’he adonat de que hi ha diferents punts de vista que s’han de respectar i tenir en compte en cada moment. A més, en el meu grup ens hem repartit els rols entre els membres del grup,  la Cristina de moderadora, la Sandra s’encarregava de l’ordinador, la Esther ha fet una mica d’organització del treball i de mirar les faltes i jo feia de secretaria.

Amb aquesta reflexió arribo a la conclusió de que les TIC, avui dia, comencen a ser una necessitat, no un privilegi, per tal de poder dur a terme una educació més efectiva i d'acord amb les necessitat de la societat actual. Crec que els joves alumnes el dia de demà seran ciutadans d'una societat on les TIC cada vegada te més pes, fet que suposa que els nens, des de ben petits, es familiaritzin amb aquestes eines informàtiques. Poc més puc afegir en aquesta productiva sessió que ha servit per tenir una planificació de l’exposició que duren a terme el pròxim Dijous. Fins un altre dia bloggers/es!!.

No hay comentarios:

Publicar un comentario