sábado, 15 de octubre de 2011

11/10/11

Hola bon dia Bloggers/es!!. Aquest matí ha classe vam tractar sobre les mides i colors de la fotografia. Aquesta sessió, inicialment, em va semblar una mica estressant, ja que no sabia com s’havia de fer, i a més, amb la meva companya i jo ens vam perdre moltes vegades, ja que nosaltres no som expertes amb els ordinadors. Però, he de dir que després, la classe ens va semblar molt interessant i enriquidora, ja que vam observar i a la mateixa vegada ens va crear sorpresa de veure com un mateix document pesava el mateix que un altre que tenia colors i més formes , que no pas el primer que era tot en blanc.
A continuació, vam anant canviant de mides les fotografies per anar veient les diferencies entre unes i les altres , i el perquè d’això. Quan vaig tornar a casa em vaig posar a repassar sobre el que havíem fet a classe i em vaig donar compte que tinc molts dubtes que no he pogut resoldre i que crec que són importants, per tant, la meva funció és arribar a solucionar aquest problemes, ja sigui, de forma individual com amb la ajuda d’un company o la mestra.
Cal dir que, a l’hora de realitzar el treball que hem de fer amb la meva companya, no hem sabut com realitzar-lo, però pensem que el problema és que no sabem com fer la  reflexió sobre aquest fet i tampoc sabem perquè passa això en les diferents fotografies. Fins un altre Bloggers/es!!.

No hay comentarios:

Publicar un comentario