domingo, 23 de octubre de 2011

20/10/11

Hola bloggers/es!! A la sessió d' avui em fet un debat sobre les lectures que el mestre ens va encarregar llegir. Els meus companys han exposat les seves idees, reflexions i dubtes sobre les lectures que han tingut que analitzar i , la veritat. La única cosa que ha fallat ha sigut que no hem tingut temps suficient per exposar les idees tots els grups. La meva lectura ha sigut más allà de las tecnologies. He de dir que m’ agradat molt realitzar aquesta pràctica educativa perquè hem pogut reflexionar sobre cada lectura que hem llegit i a la mateixa vegada poder compartir-lo amb els companys/es. A més, m’ha sobtat veure que hi ha diferents punts de vista sobre els diferents temes que hi ha parlat en cada una de les lectures, i això suposa que cadascú ho veu i té un punt de vista diferent.
En quant a la meva lectura que he llegit, ha creat un bon debat, ja que el meu grup hem volgut acabar amb una pregunta que feia iniciar el debat que és  Creieu que els videojocs són violents i que si són bons pel aprenentatge?, llavors hem pogut recollir que hi ha persones que estan en contra del videojocs,però altres pensen que si que han d’estar en el aprenentatge del nen o que depenen de l’ ús que es facin i del tipus de videojoc que sigui.
Per finalitzar, m’agradaria acabant dient que aquesta pràctica que és un debat ens trobarem dia a dia en la nostra professió com ara en un claustre per parlar de diferents temes i que per aquest motiu em sembla molt interessant i satisfactori pel meu aprenentatge. Moltes gràcies i fins un altres dia Bloggers/es!!.

No hay comentarios:

Publicar un comentario