viernes, 28 de octubre de 2011

27/10/11

Hola bloggers/es!! Avui a classe he conegut al nou professor Eduard i ens ha parlat sobre com aplicar les noves tecnologies (TIC) a l’educació infantil. Ens ha presentat un programa que mai en la meva vida ho havia escoltat i tampoc ho havia utilitzat en la meva educació.
El que he aprés al llarg d’aquesta sessió ha sigut a emprar el programa Jclic i Jclicautor. M’agrada’t molt utilitzar-los ,perquè penso que són uns programes molt interactius i dinàmics pels infants i, a més, com a futura educadora penso que aquests programes els hem de dominar i que també els em de tenir a mà per emprar-lo en la nostra professió.
El funcionament del programa és mica complicat si no ho havies utilitzat mai en la teva vida, encara que tinc que dir que després de realitzar la classe amb l’ajuda del professor Eduard he pogut arribar amb la meva companya al resultat que ens havíem proposat inicialment. Les activitats que hem realitzat han sigut un puzzle i una altre de relacionar.
Al finalitzar, la classe m’ha sorgit uns dubtes com ara com poder fer una primera pàgina on sortir poder escollir les dos activitats, i que es cregui un enllaç directe per arribar a la activitat, llavors amb la meva companya hem preguntat sobre aquest dubte i el professor ens ha resolt el dubte, però fins que no comenci amb la meva companya a treballar amb aquest projecte no sé si ens sorgirà més dubtes. Fins un altre dia bloggers/es!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario