martes, 25 de octubre de 2011

25/10/11

Hola bloggers/es!! Avui en classe la mestra ens ha ensenyat com emprar el programa photoshop, ja que ho haviem utilitzat un altre dia, però avui he aprés nous coneixements com agafar una imatge que en aquest cas són els pebrots i treballar sobre ella.  Com ara eines com la caixa o bareta màgica, la tolerancia de la fotogràfia ,entre altres.  Durant aquesta sessió hem treballat la composició de colors, el tamany de les imatges i les capes de les fotogràfies.
He de dir que durant aquesta classe he tingut varies sensacions al llarg de la classe. Inicialment, podia seguir bé el que anava explicant la mestra, però a meitat de la sessió he tingut una estona d’estrés, perquè no sabia com s’havia de realitzar i ,a més, hi havia moltes eines noves que emprar i que mai en la meva vida havia utilitzat.Cal dir que aquest programa és molt interessant i enriquidor com a futures mestres, però que per mi és molt difícil perquè cada vegada que ho empro em va sorgint nous inconvenients i dubtes, però penso que així és com s’inicia el procés d’ ensenyament-aprenentatge, ja que hem va fent modificant els meus coneixements previs per uns altres nous que vaig aprenent.
Per finalitzar, m’agradaria dir que penso que tinc que millorar molt sobre aquest programa que és el Photoshop, perquè penso que és una eina molt útil per la nostra professió i que és molt necessaria per la nostra educació. A més, penso que ens hem d’anar renovant constament, ja que vivim en la societat de la informació. Moltes gràcies!!. Fins un altre intervenció bloggers/es!!.

No hay comentarios:

Publicar un comentario