martes, 22 de noviembre de 2011

22/11/11

Hola bloggers/es! En aquesta sessió hem tornat a utilitzar  el programa de photoshop, però avui a sigut per treballar amb el retrat de primer pla que havíem realitzat d’un dels membres del grup,en aquest cas, hem escollit al meu. La sessió d’avui m’ha semblat molt interessant, ja que hem aprés com poder realitzar diferents retrats simètrics i diferents eines que estan incloses dintre d’aquest programa.
 Durant aquesta sessió hem treballat el retallar les imatges i poder tornar a enganxar-les com més ens agradi i podem , així, aconseguir unes imatges força boniques i creatives. Per poder aconseguir aquestes imatges la mestra ens ha explicat metodologies basades amb el tractament de les capes i la creació de noves copies que, solapant una amb l'altre, invertint-les o posicionar-les en un sentit contrari es podia aconseguir les imatges anteriorment comentades
Cal dir que com a futura mestre d’educació infantil hem de tenir en compte que aquest programa ho podem emprar amb els infants i podem treballar el concepte de simetria que és un concepte que s’ha de treballar en l’etapa d’educació infantil, i a més a la mateixa vegada, estem emprant les TIC.
Per finalitzar m’agradaria acabant dient que dia  a dia vaig aprenent aspectes nous sobre les tecnologies, i això m’agrada molt, perquè hem fa curiositat de seguir aprenent sobres les TIC. Fins un altre bloggers/es!!.

No hay comentarios:

Publicar un comentario